SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ HASTANE FİNANSAL YÖNETİCİLİĞİ

Mikrobiyoloji laboratuvarı için 18 kalem (3 grup) kit alınacaktır

SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ HASTANE FİNANSAL YÖNETİCİLİĞİ

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN01083166
Şehir : Sivas
Yayınlandığı Gazeteler

MEMLEKET SİVAS 14.11.2019
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
Gazetenin Sitesine Git
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2019/570101
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
MİKROBİYOLOJİ LABORATUVARI 18 KALEM (3 GRUP) KİT ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
İşin Yapılacağı Yer
:
Sivas
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
06.12.2019 14:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Odası / Sivas
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

MİKROBİYOLOJİ LABORATUVARI 18 KALEM (3 GRUP) KİT ALIMI

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/570101
1-İdarenin
a) Adresi : Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Hastane Finansal Yöneticiliği 58140 SİVAS MERKEZ/SİVAS
b) Telefon ve faks numarası : 3462580000/2115 - 3462580031
c) Elektronik Posta Adresi : hastanesat@cumhuriyet.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı :

MİKROBİYOLOJİ LABORATUVARI 18 KALEM (3 GRUP) KİT ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

b) Teslim yeri : Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi
c) Teslim tarihi : İşin süresi sözleşmenin imzalanmasından itibaren oniki (12) aydır. Hastanemiz dilerse sözleşme aşamasında sipariş takvimini belirleme yetkisine sahiptir. Teslimat bölüm isteği doğrultusunda ihtiyacına binaen peyder pey yapılacaktır Siparişler faksla, elektronik postayla veya yazı ile verilecek olup siparişi verilen kalem / kalemlerin 30 (otuz) takvim günü içerisinde mesai saatinde ilgili birime teslim edilecektir. Teslim edilmediği takdirde idari şartname ve sözleşme hükümleri uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Odası / Sivas
b) Tarihi ve saati : 06.12.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a)İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,
ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi,
ğ) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İlgili firma/lar, teklif ettikleri test kit/leri bitene kadar kullanımına sunduğu cihazları/sistemleri için firmalarının teknik servis hizmetlerine sahip oldukları hizmet yeterlilik belgelerini (HYB) aslı yada kurum / noter tasdikli suretleri de ihale dosyasında sunmalıdır.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

İstekliler teklif ettikleri test kit/leri kullanımına sundukları cihazların / sistemlerin bakım onarımlarını ya Türkiye distribütörlüğü / Ana bayi yada bölge / yerel bayi kendi kadrolu / sözleşmeli yetkin teknik elemanları (Mühendis, Tekniker, Teknisyen ) tarafından yapacaklarını/yaptıracaklarını tahahüt ettikleri (ilgililerin kimlik bilgilerini de belirten) belgeyi ihale dosyasında sunmalıdır.

4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

UBB KODLARI:İİstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında teklif ettikleri ürünlerin T.C.Sosyal Güvenlik Kurumu ve T.C.Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası’na (TİTUBB) veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt edildiğine ve onaylandığına dair belge ile teklif edilen her kalemin onaylanmış ürün (barkod) numarasını ve ayrıca distribütör ve/veya ana bayice alt bayilerin de (firmanın) UBB veya ÜTS çıktılarını teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna sunacaklardır.
SGK'nın duyurusuna istinaden,GMDN ve UNSPSC kodları ürün tanımlarıyla eşleşmeyen ve/veya hatalı eşlenen firmalardan kaynaklı oluşmuş veya oluşacak Kurum ve üçüncü kişilerin zararı ilgili firmalarca ödenecek olup, bu durumdan kaynaklanan her türlü hukuki ve cezai sorumluluk ilgili firmalara aittir.
Yükleniciler, sözleşme yapacakları kalemlere ait XML dosyasını sözleşmeye gelirken getireceklerdir.
SGK tarafından yayınlanan Sağlık Uygulama Tebliği ve diğer mevzuat kapsamında, ürünün SGK veya Sağlık Bakanlığı sisteminde eşleşmemesi veya tanımlı olmamasından kaynaklı nedenlerle, ürün için SGK/Medula sisteminden ödeme dönmez ise ürün bedeli ilgili firmaya ödenmeyecektir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)Prospektüsler ve Kataloglar:İstekliler, teklif ettikleri test kit/leri ve kullanımına sunulan cihazların/sistemleri için kullanımlarıyla iligili tüm bilgileri içeren orjinal prospektüslleri ve katologları hem Türkçe hem de İngilizce olmalıdır. İstenilen belgeleri ihale dosyasında bulundurmak/vermek zorundadır.Aksi taktirde teklifleri değerlendirme dışı bırakılır.
b)Teknik Şartnameye Cevap:İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin olarak teknik şartnameye uygunluk açısından teknik şartnameye birebir cevap metinlerini teklifleri ile birlikte ihale komisyonuna sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Döner Sermaye Satınalma Müdürlüğü / Sivas adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:

İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR