DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Tıbbi sarf malzeme satın alınacaktır

DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN00983409
Şehir : Kocaeli / İzmit
Yayınlandığı Gazeteler

DERİNCE EKSPRES 22.04.2019
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
Gazetenin Sitesine Git
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2019/162394
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
3 KISIM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
13.05.2019 14:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
KOCAELİ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ /SATINALMA BİRİMİ - İBNİ SİNA MAH.LOJMAN SOK.SOPALI MEVKİİ 41900 DERİNCE/ KOCAELİ
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-KOCAELİ DERİNCE SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

3 KISIM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/162394

1-İdarenin
a) Adresi : Ibni Sina Mah. Sopali Mevkii 0 41900 DERİNCE/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623178000 - 2622335534
c) Elektronik Posta Adresi : satinalmakdeah@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 3 KISIM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : : KOCAELİ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ /- İBNİ SİNA MAH.LOJMAN SOK.SOPALI MEVKİİ 41900 DERİNCE/ KOCAELİ SARF MALZEME DEPOSU
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi sipariş geçildikten sonra 15 (onbeş) takvim günüdür. Yüklenici peyder pey İhale üzerinde kalan miktardaki Sipariş üzerine Hastanemiz sarf malzeme deposuna irsaliye, teslim eden ve teslim alanların imzası karşılığında teslim edilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KOCAELİ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ /SATINALMA BİRİMİ - İBNİ SİNA MAH.LOJMAN SOK.SOPALI MEVKİİ 41900 DERİNCE/ KOCAELİ
b) Tarihi ve saati : 13.05.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1-İstekliler teklif ettikleri malzemelere ait Sağlık Bakanlığından onaylı UBB-ÜTS çıktılarını ihale dosyasında sunacaktır. UBB-ÜTS çıktıları üzerinde teklif verilen kaleme ait sıra numarası yazılı olacaktır. UBB-ÜTS Kapsamı dışındaki malzemeler için KAPSAM dışı olduğunu belirtir belgenin İhale dosyasında sunulması gerekmektedir.UBB-ÜTS çıktısı olmayan yada belge sunulmayan kaleme ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
2-Firmalar sözleşmeye gelirken, teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını HUAP KİK İHALE BİLDİRİM YAZILIMI üzerinden giriş yaparak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyerek , CD yi sözleşmeye gelirken getireceklerdir3-Firmalar birim fiyat teklif cetvellerinde veya ihale dosyasında UBB-ÜTS ve SUT kodlarını belirtmek zorundadırlar.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Teklif edilen malzemeler için en az 1 adet numune verilecektir.Numune verilmeyen kalemlere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Numuneler ihale öncesinde numune teslim tutanağı ile birlikte imza karşılığı satınalma servisine teslim edilecektir.İhaleden sonra getirilen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır.Numuneler üzerinde teklif veren firmanın adı ve hangi kaleme ait olduğu belirtilecektir.Numuneler teknik şartnameye göre değerlendirilecek olup, teknik şartnameye uygun olmayan numuneler değerlendirme dışı kalacaktır. Numune verilirken verilen numunelerin kullanılarak değerlendirilebileceği göz önünde bulundurulmalıdır.Sözleşmelerin imzalanmasına müteakip kullanılmayan numuneler 30 gün içerisinde firmanın isteği doğrultusunda iade edilecektir.Bu süre dahilinde alınmayan numuneler kullanılmak üzere ilgili depolara teslim edilecektir. 3-Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3 (üç) ay içinde yüklenicinin teslim ettiği malzemelerde miad sorunu yaşandığı takdirde idarenin talimatı doğrultusunda miad sorunu yüklenici tarafından çözüme kavuşturulacaktır ya da bedelsiz olarak değiştirilecektir

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.
Kamu veya Özel Sektörde gerçekleştirilen her türlü Tıbbi Sarf Malzame Alımı


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOCAELİ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ /SATINALMA SERVİSİ - İBNİ SİNA MAH.LOJMAN SOK.SOPALI MEVKİİ 41900 DERİNCE/ KOCAELİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI İZMİT ŞUBESİ TR 35 0001 2009 4430 0005 0001 34yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KOCAELİ SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ DERİNCE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ /SATINALMA BİRİMİ - İBNİ SİNA MAH.LOJMAN SOK.SOPALI MEVKİİ 41900 DERİNCE/ KOCAELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR