ORDU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

Tıp Fakültesinde kullanılmak üzere maket satın alınacaktır

ORDU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ

Kurumun/Kuruluşun Aktif İlanları // Kurumun/Kuruluşun Arşiv İlanları // Kurumun/Kuruluşun Tüm İlanları
Künye ve Kayıt Bilgileri İlanın Kanuni Dayanağı
BİK İlan No : ILN01051603
Şehir : Ordu
Yayınlandığı Gazeteler

ORDU HÜRSES 16.09.2019
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
Gazetenin Sitesine Git
İHALE İLANI ÖZET BİLGİLERİ
İhale Kayıt No
:
2019/439412
Niteliği, Türü ve Miktarı
:
Tıp Fakültesi Dekanlığında kullanılmak üzere 99 Kalem Maket Alımı
İhale ve Teklif Açma Tarihi
:
11.10.2019 14:00
İhalenin Yapılacağı Yer / Başvuru Adresi
:
Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200 Altınordu/ ORDU
İhale Usulü
:
4734 Sayılı KİK, Açık İhale Usulü
İhale Türü
:
Mal Alımı

4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 13. maddesi hükmü mucibince yayınlanmıştır.

BASIN İLAN KURUMU Mevzuatına Git »

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER TAKİP ET Yazdır
İlan Metni

MAKET SATIN ALINACAKTIR
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ORDU ÜNİVERSİTESİ


Ordu Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığında kullanılmak üzere Maket Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/439412

1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Yerleskesi Rektörlük Binası 52200 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4522347098 - 4522265275
c) Elektronik Posta Adresi : dtimid@odu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Tıp Fakültesi Dekanlığında kullanılmak üzere 99 Kalem Maket Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tıp Fakültesi Dekanlığı
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 30 (Otuz) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takiben 3 (üç) iş günü içerisinde yüklenici tarafından ihale konusu işe ilişkin yüklenici üzerine bırakılan tüm mal, malzeme, ekipman ve dokümanların ihale şartnamelerinde belirlenen süre ve diğer kıstaslar içerisinde kalmak kaydıyla hangi tarih ve saatte nereye teslim edileceğini gösteren iş programı hazırlanarak idareye teslim edilecektir. Yüklenicinin vereceği tarih/tarihler muayene kabul komisyonunun denetim ve kabul işlemlerine esas teşkil edilerek komisyonun belirtilen tarihte hazır bulunması temin edileceğinden iş programının süresinde ve şartnamedeki hususlara uygun teslim edilmesi zorunludur. Bu maddede belirtilen kıstaslara uygun iş programı teslim edilmemesi durumu ise cezai işlem konusu olacaktır. Bütçe ve ödenek kullanım ilkeleri gereği, ihale sürecinde öngörülemeyen olayların meydana gelmesi ve ihale sürecinin uzaması durumunda, 19.12.2019 tarihi işin bitirilmesi için son tarihtir.

3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200 Altınordu/ ORDU
b) Tarihi ve saati : 11.10.2019 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
d) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İhale konusu mallarla ilgili olarak yüklenici firma 2 yıl parça desteği vermek zorundadır. Teslim edilen malların %20 sinde benzer arızalar meydana gelmesi durumunda bu arızalar karekteristik kabul edilecek ve söz konusu mallların tamamı 1(Bir) ay içerisinde aynı yada, eşdeğer veya daha yüksek performans ve özelliklere sahip idarenin onayladığı yeni ürün ile değiştirilecektir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1.İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin Teknik Şartnameye uygunluğunu gösterir "Teknik Şartnameye Cevap Dokümanı" hazırlayarak yetkili tarafından kaşelenerek imzalanmış halini teklif dosyalarında sunacaklardır. Bu dokümanın, teklif edilen malların özelliklerini açıklayıcı ve Teknik Şartname hükümlerinin her birine ayrı ayrı cevap verir nitelikte olması gerekmektedir. “Evet, kabul ediyorum”, “uygundur” ya da Teknik Şartnamenin kaşelenerek onaylanması şeklinde verilen cevaplar kabul edilmeyecektir.
2. İstekliler teklif edilen mallara ait orijinal katalogları sunacaklardır. Teklif edilen mallara ait bilgilerin orijinal katalog üzerinde işaretlenmesi gerekmektedir. İdari Şartnamenin 7.9. maddesine uygun olarak sunulmayan, orijinal olmayan ve teklif edilen mallara ait bilgilerin işaretlenmediği kataloglar kabul edilmeyecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde gerçekleştirilmiş her türlü Maket Alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200 Altınordu/ ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK İLANLAR