Basın İlan Kurumu’nun GEKA’ya sunduğu projenin imzaları atıldı.

Güney Ege Kalkınma Ajansı (GEKA) Genel Sekreter Vekili Özgür AKDOĞAN ve BİK Denizli Şube Müdürü Mesut KEZER, Basın İlan Kurumu (BİK) Proje Geliştirme Grubu tarafından hazırlanan “Yerel Gazetelerde Dijital Reklamcılığın Geliştirilmesi” projesinin yürütülmesine dair sözleşmeyi imzaladı.


BİK Denizli Şube Müdürü Mesut KEZER (sol) GEKA Genel Sekreter Vekili Özgür AKDOĞAN (sağ)

Yerel gazetelerin desteklenmesi, bu gazetelerin varlıklarını devam ettirebilmesi, yerel ekonominin gelişebilmesi, yerel istihdamın artırılması için hazırlanan projeyle, Denizli ilindeki gazetelerin reklam bölümlerinde çalışanlardan toplam 22 kişi eğitime katılacak.

Bu eğitimle yerel gazetelerin, içinde bulunduğumuz dönemde ana gelir kapısı olması gereken dijital reklam pazarına girmeleri ve online reklam pastasından pay almaları amaçlanıyor. Dijital reklam sektöründe yer almak isteyen ve bu alanda mesleki hedefleri olan yerel gazetecilere, ihtiyaç duyacakları temel donanım kazandırılacak, aynı zamanda medya – iletişim dünyasının diğer alanlarında çalışacak olan gazetecilere de, karşılaşacakları dijital kavramlara (dijital, advertorial, web reklam) ilişkin ufuk açıcı bilgilendirmeler yapılacak.

Planlanan eğitimde yerel gazetelere ek kaynak yaratılması, bölgedeki dijital reklam potansiyelinin ortaya çıkarılarak, gazete ve internet siteleri ile ticari kuruluşlar arasında işbirliği sağlanarak satış ve pazarlamaya katkı sağlanması, dijital reklamcılığın etkin kullanımıyla gazetecilik alanında istihdamın artırılması, gazetelerin yeni teknolojilerle tanışması ve bunları uygulanması hedeflenmektedir. Denizli’de resmi ilan yayınlama hakkını haiz 11 yerel gazetenin katılımcılarına BİK ve GEKA tarafından “Yerel Gazetelerde Dijital Reklamcılığın Geliştirilmesi” eğitim sertifikası verilecek.

Duyuru Tarihi: 03 February 2018 09:59