Hedef, İstanbul’da en yüksek istihdam

İstanbul Ticaret Odası, İstihdam Seferberliği kapsamında gündeme gelen teşvikleri İstanbul’daki 410 bin üyesine ulaştırmak için yazılı, görsel ve dijital medyada etkili bir kampanya sürdürüyor. Hedef, nüfusu 15 milyonu aşan megakent İstanbul’da istihdamı en yüksek oranda artırmak.

İTO, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) öncülüğünde başlatılan ve bu yıl 2.5 milyon istihdam öngören kampanyayı İstanbul’daki üyelerine duyurmak için öncelikle, Oda’nın dış dünyaya açılan penceresi konumundaki haftalık İstanbul Ticaret Gazetesi’nin 1 Mart 2018 tarihli baskısını istihdam özel sayısı ile çıkardı. Tarihi teşvikler, kentin dört bir yanında çeşitli noktalara yerleştirilen billboardlar ve giantboardlar ile de İstanbullulara duyuruldu.

SORUMLULUK ÇAĞRISI

Kampanyaya geniş katılım sağlamak için medyanın tüm mecralarını kullanan İTO, ulusal gazetelerde ve bu gazetelerin web sayfalarında yayınlattığı ilanlarla da İstanbullu işverenleri sorumluluk almaya davet etti.

Ulusal basının yanı sıra sektörel dergileri için hazırlanan insertlerle de kampanyaya doğrudan destek olmayı sürdürdü. İTO’nun kampanyayı duyurduğu bir başka mecra ise sosyal medya oldu. İTO Başkanı Şekib Avdagiç’in resmi sosyal medya hesaplarının yanı sıra Oda’nın kurumsal sosyal medya hesapları üzerinden de üyeler, teşvikler konusunda bilgilendirildi.

Destekler üyelere e-maille anlatıldı

İTO, ayrıca 410 bin üyesine gönderdiği e-posta ile de İstihdam Seferberliğini ve bu kapsamda sunulan destekleri anlatmayı sürdürdü. Başkan Avdagiç, kampanyanın başladığı hafta boyunca katıldığı TV programlarında istihdamın önemini vurguladı.

Duyuru Tarihi: 14 March 2019 11:25